dinsdag 23 april 2013

hoe maak je dip dye nails?

Ik kan het eindelijk!( een beetje) ik kan veel nail arts.. en ook best wel veel technieken om verschillende nail arts te maken,maar dip dye lukte op de een of andere manier maar niet.. Tot gisteren eindelijk kan ik het dus! :)
Het ziet er nog steeds niet al te goed uit.. (eigenlijk best lelijk) maar ik heb mijn best gedaan en daarom laat ik jullie zien hoe het moet, in  de hoop dat jullie er iets aan hebben. :)
(deze nail art heb ik even op mijn moeders nagels gemaakt, omdat ik dus liever een foto's van mijn eigen nagels op mijn blog zet, omdat ik nog steeds nagelbijter ben:(( )


Dit zijn dus de nagels geworden bij mijn moeder.. Je kan het waarschijnlijk niet goed zien omdat, de kleuren super licht zijn maar dat is expres. Mijn moeder houd namelijk dus helemaal niet van veel kleur op haar nagels.. Ze is bang dat ze dan te veel aandacht trekt naar haar handen.. (schut met haar hoofd) Naja dat is dus de reden waardoor je niet veel kleur ziet... ik hoop wel dat jullie het nog een beetje kunnen zien. :$ en anders SORRY!


-je begint met het wit lakken van je nagels..
-daarna pak je een spons en die knip je in kleine stukjes.
-doe nu je nagellak op de spons en dep het over de gehele nagel.
Dit is het sponsje, met de nagellak er op.
 Nou dat is het eigenlijk alweer, het is dus best wel simpel om te maken eigenlijk.
Zorg alleen dat je de nagellak goed verdeeld over de hele nagel en zorg dat je de kleuren een beetje wazig maakt, anders zie je het dip dye effect niet goed.
Verder moet je zorgen dat je een sponsje hebt met hele fijne gaatjes in de spons, anders word het heel vlekkerig, en dat is niet heel mooi :$.
 
Wat heb je nodig voor deze nail art? (ik ben een paar dingen vergeten op de foto te zetten dus heb ik alles even op een rijtje gezet :D)
-2 leuke kleuren.
- witte nagellak.
-blanco nagellak.
-wattenstaafjes.
nagellak remover.
-en een sponsje natuurlijk.
Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! :)
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten