zaterdag 20 juli 2013

Action shoplog

 
 Ik ben vorige week met Melissa van bloggincousins  gaan winkelen in Den Haag en daar hebben we best wel veel geshopt bij de Action omdat ze er allemaal nieuwe producten hadden,dus dat wilden we wel proberen. Ik heb daarom even een shoplog voor jullie van wat ik bij de Action heb gekocht.
 
 


Ik heb producten gekocht die nieuw zijn in de Action maar ook producten die ze al lang hadden alleen dan in andere kleuren,omdat je natuurlijk nooit genoeg kan hebben.
Dit is wat ik in totaal heb gekocht bij de Action.
 
 
 
Als eerste viel het mij op dat de blushes andere verpakkingen hebben gekregen,die er ook nog eens veel mooier uitzien,dus dat was al het eerste pluspunt. Alleen er is een nadeel aan de blushes,ze zijn niet echt geschikt voor een hele lichte huidskleur. Maar ik heb het toch maar gewoon gekocht,haha ik dacht misschien kan ik hem mengen met een andere blush ofzo..
Ik heb twee blushes gekocht en de een heeft nog wel de oude verpakking maar die leek me ook wel mooi dus die heb ik toch ook maar meegenomen voor 1 euro.
 






 

 
Verder heb ik nog een gel eyeliner gekocht want die eyeliner pennen drogen bij mij op de een of andere manier echt heeeel snel uit,dus ik dacht ik kan dit ook wel een keer proberen..
Ik had heb even geprobeerd op mijn hand,en wauw wat blijft dat goed zitten, jemig ik moest echt boenen om het van mijn hand af te krijgen maar oke,wel waterproof dus haha..
 



 
Dan heb ik alleen nog twee nagellakjes gekocht omdat ik de kleuren er zo leuk zijn!
Deze hebben geen nieuwe verpakking of zo maar ze zijn wel gewoon leuk en altijd wel redelijk goed.
 


 
 Na twee laagjes dekt deze nagellak van beide kleuren gewoon goed en mooi.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten