woensdag 17 juli 2013

Ikea shoplog.

Ik ben afgelopen week met mijn zus naar de Ikea geweest en ik heb daar wat leuke schoolspullen en andere dingetjes gekocht dus ik dacht dit is weer eens iets anders,ook wel een keer leuk om te zien leek mij,dus vandaar een shoplog van de Ikea :)

 

Ik heb bij de Ikea dingen gekocht voor mijn kamer,dingen die ik gewoon leuk vond,en dingen die ik nodig heb voor volgend schooljaar.
Om mee te beginnen heb ik een glas/beker gekocht voor mijn kwasten omdat ik in mijn every-day  bakje niet echt een geschikte plek heb om ze in te zetten.. (klik hier voor het artikel over het action-bakje inrichten )
 
Ik zag dit glas dus staan en ik dacht die is leuk,die wil/moet ik hebben! :D
 
 
Verder heb ik geen beauty dingen meer gekocht.. (gaat ook een beetje lastig bij de Ikea)
Dus heb ik alleen nog maar wat foto's van mijn spullen van wat ik verder heb gekocht :)
 


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten