vrijdag 19 juli 2013

Victoria's Secret sheer love


Mijn zus is al op vakantie geweest en heeft op het vliegveld een victoria's secret body splash achtig iets voor me meegenomen, en ik dacht dat het wel leuk was op er iets over op mijn blog te zetten dus bij deze :)



 Ik weet eigenlijk niet zo veel te vertellen over dit product,alleen dat de geur echt super lekker fris en tegelijkertijd erg zoet is.
Een perfecte zomer geur dus echt heerlijk,verder blijft deze geur heel lang zitten alleen vervaagt de geur op zich wel snel. Maar het is ook geen parfum dus dat is eigenlijk ook wel gewoon logisch,een body splash of body mist hoeft ook niet lang te blijven zitten maar toch :)
Verder kan je het natuurlijk ook gebruiken om te sporten en als je het dan warm krijgt spray je wat in je gezicht en over je armen en dan ruik je weer lekker fris!
Ook is het heerlijk op een dag als vandaag om hem in je tas op gewoon bij je in de beurt te hebben om je af en toe even op te frissen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten