zondag 4 augustus 2013

SORRY SORRY SORRY!

En nog eens sorry!
Nu zal ik bij elke sorry vertellen waarom sorry..
Sorry nummer 1. sorry omdat ik zo weinig artikelen plaats de afgelopen paar weken..
Sorry nummer 2. sorry dat ik niet snel antwoord op dingen.
Sorry nummer 3. gewoon sorry,voor het niets doen met mijn blog..

Maar ik heb nu een beetje veel aan mijn hoofd ook al is het vakantie en was het nu juist mijn idee om meer te gaan bloggen en meer filmpjes te maken..
ik zal een paar dingen noemen.. ten eerste ben ik bijna elke dag bij mijn verzorgpaard omdat hij ziek is en heel veel aandacht nodig heeft dus heb ik altijd na de hoognodige dingen daar nog net tijd voor, en dan kom ik niet meer toe aan bloggen..
verder moet ik nog passen op de  katten van de buurvrouw het konijn van mijn buurmeisje en de twee konijnen van andere mensen uit mijn straat,dus daar gaat ook al heel wat tijd naartoe..
Dan moet ik ook nog op vakantie x2 daar heb ik geen internet dus kan ik niks doen..
En als laatste het ergst mijn laptop is kapot,nou mag ik die van mijn moeder wel af en toe lenen maar hij is natuurlijk als nog van haar..
Duss als mijn laptop het weer doet en ben (mijn verzorgpaard) er weer wat beter bij staat kunnen jullie weer om de dag ongeveer een artikel op mijn blog verwachten :)
 
nogmaals SORRY!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten